Práve čítate
Ako hovoriť so zákazníkom? Pomôžeme Vám

Ako hovoriť so zákazníkom? Pomôžeme Vám

Slovensk. pošta upravila ceny univerz.lnej služby a poštových poukazov.

Na slovenských poštách platí nový cenník univerzálnej služby vo vnútroštátnom styku a poštových poukazov. Ceny medzinárodnej pošty a balíkov sa nemenili.

Zmena cien je citlivá téma. Zákazníci sa môžu častejšie pýtať na dôvody úpravy cien či bližšie informácie, ktoré s tým súvisia. 

Pripravili sme pre vás ako pomôcku sumár základných informácií o zmenách v cenníku univerzálnej služby a poštových poukazov.

O koľko sa zvyšovali ceny?

Ceny univerzálnej služby a poštových poukazov sa zvyšovali v priemere o jedenásť centov. Je to úroveň cien pôšt v okolitých krajinách, napríklad ako v Českej pošte.

Prečo Slovenská pošta zvyšovala ceny?

Tak ako rastú ceny elektriny či pohonných hmôt, aj Slovenskej pošte rastú náklady na prevádzky. Tiež chceme mať ešte viac nových služieb – už dnes môžete platiť kartou, máme balíkoBOXy a budeme mať aj mobilnú aplikáciu pre zákazníkov.  

Budú sa ešte ceny zvyšovať?

V súčasnosti nie je rozhodnuté o zvyšovaní cien ostatných služieb.

Prečo ste nám nedali vedieť skôr o tom, že budete zvyšovať ceny ?

Zvyšovanie cien muselo prejsť postupom podľa zákona, čo trvalo dlhšiu dobu. Do konca sme nevedeli, či sa ceny naozaj budú upravovať.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.