Práve čítate
Poštársky kódex

Poštársky kódex

Poštársky kódex je základný dokument, ktorý prispieva k formovaniu firemnej kultúry Slovenskej pošty a je záväzný pre všetkých zamestnancov.

Vráťme sa k pilierom, na ktorých naša spoločnosť stojí, a na ktoré by sme mali vždy pri našej práci pamätať. Postupne si spolu pripomeňme, ktoré to sú, ako ich chápať a ako s nimi pracovať. Tento týždeň si priblížime 3. bod, ktorý hovorí o profesionalite a spoľahlivosti. Mali by to byť základné charakteristiky všetkých našich pracovných činností, hlavne tých, ktoré sa týkajú priamo našich zákazníkov a ich požiadaviek.

3. Profesionálne a spoľahlivo riešim požiadavky našich zákazníkov súvisiace s poskytovaním našich služieb a prípadné sťažnosti.

Každá profesionálne a efektívne splnená požiadavka znamená spokojného zákazníka. Spokojný zákazník je spravidla výsledkom úspešnej spoločnosti a zároveň cieľom každej firmy, ktorá sa snaží na trhu uspieť. Základným cieľom úspešného podnikania je vyhovieť zákazníkom v ich požiadavkách. Preto hlavným a základným princípom aj našej práce a pracovných činností je profesionálne a spoľahlivo vyriešiť požiadavky zákazníkov, ktoré sú v súvislosti so zameraním našej spoločnosti relevantné. Na Slovenskej pošte vždy profesionálne a spoľahlivo riešime požiadavky našich zákazníkov alebo ich prípadné sťažnosti, ktoré súvisia s poskytovaním našich služieb. Len vtedy dokážeme ponúkať zákazníkom dostupné a výhodné služby a naša práca má ozajstný zmysel. Zároveň tak pomáhame zvyšovať spokojnosť zákazníkov s poskytovaním služieb Slovenskej pošty.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.