Poštársky kódex

Poštársky kódex je základný dokument, ktorý prispieva k formovaniu firemnej kultúry Slovenskej pošty a je záväzný pre všetkých zamestnancov.
Vráťme sa k pilierom, na ktorých naša spoločnosť stojí, a na ktoré by sme mali vždy pri našej práci pamätať. Postupne si spolu pripomeňme, ktoré to sú, ako ich chápať a ako s nimi pracovať. Tento týždeň si priblížime 4. bod, ktorý hovorí o zabezpečení najvyššej možnej kvality a produktov a služieb. Najvyššia možná kvalita produktov a služieb, ktoré ponúkame a zabezpečujeme, by mala byť našou najvyššou prioritou. Práve od tejto kvality sa odvíja a zároveň na nej stojí úspech našej spoločnosti.
4. Všetkým našim zákazníkom zabezpečím najvyššiu možnú kvalitu produktov a služieb.
Každý kvalitný produkt, jeho kvalitná prezentácia a predaj, každá kvalitná služba, ktorú rovnako kvalitne zabezpečíme, ukazuje našim zákazníkom, či sa na nás môžu spoľahnúť a či sa vrátia k nám, alebo vyhľadajú konkurenciu. Aby sme zákazníkov motivovali v návrate k službám a produktom Slovenskej pošty, musíme v čo najvyššej možnej miere dbať, aby boli naše produkty a služby v každom smere najkvalitnejšie. Na Slovenskej pošte vždy všetkým našim zákazníkom zabezpečíme najvyššiu kvalitu produktov a služieb, ktoré ponúkame a zabezpečujeme. Zároveň tak dávame našej práci skutočný zmysel a pomáhame zvyšovať spokojnosť zákazníkov s poskytovaním služieb Slovenskej pošty.