Poštársky kódex

Poštársky kódex je základný dokument, ktorý prispieva k formovaniu firemnej kultúry Slovenskej pošty a je záväzný pre všetkých zamestnancov.
Vráťme sa k pilierom, na ktorých naša spoločnosť stojí, a na ktoré by sme mali vždy pri našej práci pamätať. Postupne si spolu pripomeňme, ktoré to sú, ako ich chápať a ako s nimi pracovať. Tento týždeň si priblížime 5. bod, ktorý hovorí o neakceptovaní a nepreferovaní osobných záujmov žiadneho druhu pri poskytovaní poštových produktov a služieb a realizovaní podnikových aktivít. Pri napĺňaní našich pracovných povinností by sme v prvom rade mali hľadieť na záujmy našich zákazníkov a ciele, základné princípy a filozofiu našej spoločnosti.
5. Pri poskytovaní poštových produktov a služieb a realizovaní podnikových aktivít neakceptujem a nepreferujem osobné záujmy žiadneho druhu.
Bez ohľadu na to, aký máme osobný názor či preferenciu, v práci musíme brať do úvahy najlepší záujem našich zákazníkov. V tomto duchu im poskytujeme službu, odporúčame produkt či realizujeme požiadavku. Náš zákazník je náš pán a je v našom záujme, aby sa k nám opäť a rád vždy vrátil. Na Slovenskej pošte vždy pri poskytovaní poštových produktov a služieb a realizovaní podnikových aktivít neakceptujem a nepreferujem osobné záujmy žiadneho druhu ale dávam do popredia záujmy a ciele našich zákazníkov a našej spoločnosti.