Mobilná aplikácia Slovenskej pošty je na svete!

V stredu 30.10.2019 sme oficiálne spustili mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty. Verejnosť, ale aj naši zamestnanci si ju môžu stiahnuť na GooglePlay alebo APP Store. Je dostupná v slovenčine, ale aj v angličtine.
V mobilnej aplikácii Slovenskej pošty nájde zákazník prehľadné informácie o svojich zásielkach, pri ktorých si môže zmeniť miesto alebo termín doručenia. Mobilná aplikácia je tiež prepojená s vyvolávacími systémami na pobočkách, vďaka čomu sa zákazník môže pohodlne vyhnúť čakaniu na pobočke a vybrať si poradový lístok vopred cez aplikáciu. K dispozícii je tiež vyhľadávač pobočiek Slovenskej pošty, v ktorom nájdu zákazníci informácie o otváracích hodinách a službách na jednotlivých pobočkách. Zároveň aplikácia upozorní zákazníka, či je pobočka momentálne otvorená.
„Na Slovenskej pošte sa nám darí napĺňať ciele, ktoré sme si v stratégii „Pošta 2020“ predsavzali. Mobilná aplikácia Slovenskej pošty je jednou z významných inovácií, ktorá posúva poskytovanie moderných poštových služieb na ďalšiu úroveň. Želám si, aby zákazníkom naplno slúžila, aby sa stala ich šikovnou pomôckou na každom kroku, aby prispela k odľahčeniu pobočiek a zrýchleniu vybavenia zákazníkov,“ povedal generálny riaditeľ Peter Helexa.
„Prepojenie mobilnej aplikácie Slovenskej pošty s prevádzkovými systémami bolo technicky aj časovo nesmierne náročné. Som veľmi rád, že sa nám to v projektovom tíme podarilo a sme pripravení vo vývoji aplikácie pokračovať a prispôsobovať ju aktuálnym trendom a požiadavkám zákazníkov,“ doplnil riaditeľ úseku prevádzky René Kubiš.
Pre plnohodnotné využitie mobilnej aplikácie je potrebné, aby si zákazník aktivoval svoj účet adresáta zadaním kontaktných údajov (telefónne číslo alebo email). Mobilná aplikácia nájde zásielky, pre ktoré odosielateľ uviedol dané kontaktné údaje adresáta. Adresát potvrdením aktivácie prostredníctvom overovacieho kódu získa prístup k svojim zásielkam a všetkým funkciám spravovania zásielok.
https://www.posta.sk/mobilna-aplikacia/
