Poštársky kódex

Poštársky kódex je základný dokument, ktorý prispieva k formovaniu firemnej kultúry Slovenskej pošty a je záväzný pre všetkých zamestnancov.
Vráťme sa k pilierom, na ktorých naša spoločnosť stojí a na ktoré by sme mali vždy pri našej práci pamätať. Postupne si spolu pripomeňme, ktoré to sú, ako ich chápať a ako s nimi pracovať. Tento týždeň si priblížime 10. bod, ktorý hovorí o lojalite zamestnancov Slovenskej pošty. Lojalita by mala byť jednou zo základných vlastností zamestnanca, ktorý by mal svoju spoločnosť chrániť a v žiadnom prípade by nemal na firmu útočiť ani zvonku, ani zvnútra. Lojalita by mala byť prítomná na všetkých úrovniach a vo všetkých smeroch naprieč celou spoločnosťou.
10. Som lojálny zamestnanec Slovenskej pošty – obhajujem záujmy svojej firmy, pri zachovaní služobného a obchodného tajomstva.
Lojalita v spoločnosti nielen medzi spoločnosťou a jej zamestnancami, ale aj medzi zamestnancami navzájom, je princíp, bez ktorého firma nevie zdravo fungovať a naplno sa rozvíjať. Lojalita je prínosná pre obe strany. V prípade jej neprítomnosti či nedostatku sa obom stranám naopak škodí. Lojalita zamestnancov a spoločnosti vytvára bezpečné prostredie, v ktorom je možné nadväzovať zdravé, plnohodnotné a dôveryhodné vzťahy a bez strachu efektívne pracovať a fungovať. Dôvera a lojalita by na žiadnom pracovisku nemali chýbať. Preto buďme lojálni zamestnanci Slovenskej pošty – obhajujme záujmy našej firmy, pri zachovaní služobného a obchodného tajomstva.