Zuzana Bullová

„Dobrý deň prajem,
rada by som vyjadrila touto formou veľkú vďaku a súčasne pochvalu pani Zuzane Bullovej zo Zákazníckeho servisu Slovenskej pošty.
Dňa 13.11.2019 som volala na zákaznícky servis s prosbou o vyriešenie viacerých problémov so SIPO-lístkami súvisiacimi s vlastníctvom viacerých bytov. Pani Bullová sa mi venovala takmer hodinu, pretože problém bol zložitý, a pomohla mi ho vyriešiť k mojej spokojnosti. Jej trpezlivosť vypočuť si zákazníka, oboznámiť sa podrobne s problémom, bez nátlaku na zákazníka, že hovor je už dlhý, snaha nájsť riešenie, ochota spolupráce a jej celková empatia a profesionalita v komunikácii je príkladom pre každého, kto pracuje v takejto oblasti. Musím otvorene napísať, že s takouto zdvorilou a súčasne erudovanou komunikáciou sa človek v telefonickom kontakte nestretáva v dnešnej dobe často. I preto som sa rozhodla napísať tento e-mail, aby práca menovanej pracovníčky Zákazníckeho servisu Slovenskej pošty bola i zo strany jej nadriadených či vedenia Slovenskej pošty ocenená.
Dňa 8.1.2020 som potrebovala opäť prekonzultovať jednu záležitosť, takže som si pýtala po mojej dobrej skúsenosti k telefónu opäť p. Bullovú. Znovu sa mi venovala dlhý čas a našla opäť spôsob riešenia mojej záležitosti. I v tomto prípade s príkladnou komunikáciou, trpezlivo a úctivo.
Ešte raz jej i touto formou veľmi pekne ďakujem a vedenie Slovenskej pošty láskavo prosím o pochvalu tejto pracovníčky, ktorú síce zákazník nevidí, ale cíti oddanosť pracovníka svojej práci a zodpovednosť voči zákazníkovi. Kiežby takýchto pracovníkov v každej oblasti, kde komunikujeme „neviditeľne“, bolo viac.
Ostávam so srdečnými pozdravmi a prianím mnohých spokojných zákazníkov.“
JUDr. Margita Čeplíková, CSc.
„Pani Zuzana Bullová patrí medzi zamestnancov, ktorí pracujú na Zákazníckom centre Slovenskej pošty od roku 2009. Svoje pracovné povinnosti si plní s osobným, profesionálnym a zodpovedným prístupom. Pani Zuzana Bullová svojou profesionálnou prácou prispieva k pozitívnemu hodnoteniu činnosti Zákazníckeho centra Slovenskej pošty. Naším cieľom je efektívne a kvalitné poskytovanie informácií zákazníkom k ich celkovej spokojnosti.“
Kürtiová Mária, vedúca Zákazníckeho centra Slovenskej pošty