Komunitný portál

Ďakujeme a tešíme sa, že máte záujem o poštársku komunitu. Každý deň posielate žiadosti o pridanie do skupiny Slovenská pošta – komunitný portál, ktorú na Facebooku vytvorili naši kolegovia zo Sekcie riadenia a podpory predaja.
Ako sa dostanem do skupiny?
Ako sa stať členom sme vám v niekoľkých číslach eZvestí ukázali a návod nájdete tu. Do návodu by sme Vám však radi doplnili jednu kľúčovú informáciu a jedno nové pravidlo. Často sa nás pri poslaní žiadosti o prijatie do skupiny pýtate, čo je osobné číslo, neuvediete túto informáciu alebo uvediete telefónne číslo.
Čo je osobné číslo?
Osobné číslo je číslo, ktoré je každému zamestnancovi Slovenskej pošty pridelené pri jeho nástupe, uzavretí pracovného pomeru. Číslo je pre každého zamestnanca špecifické a pod týmto číslom sú zamestnanci v rámci spoločnosti identifikovaní.
Osobné číslo je uvedené pod fotografiou na preukaze Slovenskej pošty, ktorý dostal každý zamestnanec a zamestnankyňa pri nástupe.
K číslu patrí meno
K osobnému číslu je v rámci spoločnosti automaticky priradené aj meno zamestnanca. Sociálne siete nám ale umožňujú vystupovať pod rôznymi pseudonymami alebo si jednoducho mená našich profilov nemeníme, aj keď už nie sú aktuálne (týka sa najmä dám po uzavretí manželstva).
Na schválenie žiadosti o pridanie do skupiny sú ale pre nás kľúčové obe informácie – osobné číslo aj meno, pod ktorým ste ako zamestnanci vedení na Slovenskej pošte. Preto Vás prosíme, pri zaslaní žiadosti odpovedzte na výzvu a napíšte nám svoje osobné číslo a meno tak, ako je uvedené na poštárskom preukaze. Zhoda týchto 2 údajov nám zaručí, že naozaj pracujete pre Slovenskú poštu a prijatím do skupiny vyhovieme vašej žiadosti.
Žiadosti bez osobného čísla alebo s číslom ale bez oficiálneho mena, kedy vystupujete pod neidentifikovateľným pseudonymom, budú automaticky vymazané. Prihlásiť sa môžete znovu, no stále platí, že na prijatie do skupiny je potrebné uviesť osobné číslo a meno tak, ako je uvedené na vašom poštárskom preukaze. Dovidenia na Facebooku.