Pošta Prešov 1

„Dobrý deň, dovoľte mi vyjadriť moju veľkú vďaku a hlavne obdiv práce pracovníčkam Pošty Prešov 1 (Hlavná pošta Prešov). Za posledné dni počúvam chválu na množstvo profesií, ktoré zabezpečujú bežný režim služieb pre obyvateľov tohto štátu, nášho mesta. Ku podivu, na pracovníkov pošty bolo menej chvály, skôr hany a sťažností na ich prácu. Ja to vidím, na základe vlastných skúseností, trochu inak. Za posledné dva týždne som navštívila spomínanú poštu asi trikrát. Z uvedenej návštevy pošty som bola unesená hlavne ústretovosťou, vynikajúcou reguláciou a vybavovaním zákazníkov pred vstupom na poštu a pri priehradke. To, že pani s paličkou, mamička s kočiarikom dostali prednosť pred ostatnými čakajúcimi som nezažila ani pri nákupoch v nákupných centrách. Veľmi rada navštevujem túto poštu pre profesionálny prístup pracovníčok pri priehradkách a v tejto dobe tak potrebné porozumenie a ohľaduplnosť. Zaslúžia si nielen moje poďakovanie, ale hlavne podporu zo strany Pošty. Ešte raz ďakujem za ich ústretovosť a profesionalitu.“
Havrilová, spokojná zákazníčka
„Dobrý deň, chcem sa aj touto cestou veľmi pekne poďakovať vedeniu a všetkým zamestnancom Pošty Prešov 1. Je to pošta s najvyšším počtom zamestnancom a patrí ku kľúčovým poštám RR Prešov. Jej zamestnanci pristupujú k svojim úlohám zodpovedne a profesionálne. Preto som veľmi rád, že aj v takej ťažkej dobe si zákazník všimol ich prácu a ľudský prístup. S pozdravom a prianím pekného dňa.“
Ing. Jozef Bujňák, riaditeľ RR Prešov
„Dobrý deň prajem, v mene celého kolektívu pošty Prešov 1 ďakujem našej klientke za slová uznania a chvály za vykonanú prácu v tomto mimoriadnom období, ktoré je náročné aj na psychiku priehradkových pracovníkov v tzv. prvej línii. Kolektív priehradkových pracovníkov oddelenia front office pracuje pod vedením vedúcej oddelenia, pani Žofii Kundríkovej. Osobnými skúsenosťami a svojim prístupom vedie celý kolektív k dodržiavaniu Poštárskeho kódexu, profesionalite a hlavne proklientskému správaniu pracovníkov.
Regulovanie vybavovania klientov je náročné, a preto sa pracovníci striedajú v určitých časových úsekoch. Snažia sa vyjsť v ústrety klientom vzhľadom na ich zdravotný stav alebo vek a to tak, aby nevznikali medzi čakajúcimi konflikty. Pri priehradkách pracovníci vybavujú klientov s maximálnym porozumením a k maximálnej spokojnosti, aj keď niekedy nie ich vinou, ale z objektívnych príčin to nie je možné. Každá pochvala za vykonanú prácu povzbudí a naleje nové sily do ďalšej činnosti, a to v tomto psychicky náročnom období obzvlášť.“
Mgr. Renáta Fujdalová, vedúca Pošty Prešov 1