Práve čítate
Obnovenie zabezpečovania služby – PODAJ LETÁKOV

Obnovenie zabezpečovania služby – PODAJ LETÁKOV

Na základe rozhodnutia vedenia spoločnosti, s účinnosťou od 1. júna 2020, bol obnovený podaj letákov v súlade s platnými Obchodnými podmienkami a Technologickými postupmi.

Končí platnosť usmernenia vydaného v Obežníku č. 12/2020 pre vedúcich pôšt a manažérov pôšt, opatrenie č. 21, ktorým bol podaj letákov pozastavený. Od uvedeného termínu je potrebné zabezpečiť prijímanie letákov a následný dodaj letákov v štandardnom režime v zmysle podmienok definovaných v Technologických postupov TP I-4 Letáky.

Opätovné spustenie príjmu stávok číselnej lotérie KLUB KENO

S účinnosťou od 1. júna 2020 bol opätovne spustený príjem stávok číselnej lotérie Klub Keno prostredníctvom TIPOS terminálov. Usmernenie sa týka pôšt s terminálom Tipos.

Usmernenie k označovaniu dezinfekčných prostriedkov pre zákazníkov

V súvislosti s opatreniami ÚVZ SR, poskytuje Slovenská pošta na každej prevádzke dezinfekčné prostriedky pre zákazníkov.

Je však potrebné zabezpečiť označenie fľaše aktuálnou etiketou používaného dezinfekčného prostriedku, ktorý fľaša obsahuje.Vedúci pošty je povinný z používanej fľaše odstrániť všetky ostatné nálepky, označenie, tzn., že na fľaši je iba etiketa označujúca druh používaného dezinfekčného prostriedku.

V 23. týždni budú na každý manažérsky obvod zaslané etikety pre fľaše s obsahom Soft gelu a Burbegelu Plus, v počtoch uvedených v prílohe tohto opatrenia. Manažér pôšt zašle na každú poštu 1 etiketu na Soft gel (na 1 liste sú 4 etikety), keďže ide o aktuálne distribuovaný dezinfekčný prostriedok (súčasné aj najbližšie vybavované objednávky pôšt).

Ak pošta používa na dezinfekciu pre klientov „starší“ prostriedok Burbegel Plus, alebo akýkoľvek iný druh dezinfekčného prostriedku, bezodkladne nahlási uvedenú skutočnosť svojmu manažérovi, vrátene oznámenia názvu používaného dezinfekčného prostriedku (tzn., ak pošta už používa „najnovší“ dezinfekčný prostriedok Soft gel, manažérovi nič neoznamuje). Manažér pôšt v takomto prípade zabezpečí: distribúciu etikety Burbegel Plus na príslušnú poštu. Ak má pošta iný prostriedok ako Soft gel a Burbegel Plus, oznámi túto skutočnosť SSM – Ing. Štefánii Mifkovičovej, na mailovú adresu: mifkovicova.stefania@slposta.sk, ktorá zabezpečí potrebné.

V prípade, že sa etiketa poškodí, alebo bude nečitateľná, vedúci pošty požiada svojho manažéra o zaslanie novej etikety. Manažér vytlačí príslušnú etiketu na čisté štítky, ktoré budú zaslané v 23.týždni na každý manažérsky obvod a bezodkladne zašle pošte. Jednotlivé etikety dezinfekcie pre zákazníkov nájdete na našom intranete.

Náhradná fľaša s rozprašovačom/dávkovačom akéhokoľvek rozmeru a tvaru musí byť vždy označená iba etiketkou aktuálneho dezinfekčného prostriedku, zodpovedný zamestnanec pošty odstráni pôvodnú etiketu a nahradí ju novou etiketou. Zároveň je potrebné mať na viditeľnom mieste pri dezinfekčnom prostriedku pre zákazníkov uložený plagát so zložením a používaním dezinfekčného prostriedku. Plagát bol distribuovaný v 22. týždni prostredníctvom manažérov na každú poštu.

Opatrenie sa týka výhradne dezinfekcie pre zákazníkov.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.