Pošta v obci Pohorelá

„Dobrý deň. Neviem, či vyberám práve najvhodnejšiu formu kontaktu, ale skúsim. Chcem, aby sa moje skúsenosti dostali aj pošte Pohorelá aj na ,,vyššie miesta“, k ich nadriadeným. Chcem sa s Vami podeliť o skúsenosť s poštou v obci Pohorelá, ktorú pozorujem už dlhší čas. Žijem v Pohorelej a pracujem v spoločnosti Ing. Jozef Baran – BARTRANS, s.r.o. v tejto obci už niekoľko rokov a všímam si túto poštu ako zákazníčka – ako súkromná osoba, aj ako zamestnankyňa firmy, keďže vo firme mám tiež na starosti aj veci ohľadom poštových zásielok a pošty. Čo si všímam už niekoľko rokov, tak už pri vstupe na poštu sú to usmiate tváre poštárok za okienkom. Viete, tento stav v dnešnej dobe nie je bežný. Keď prídete niekam do obchodu, občas sa cítite, že ,,otravujete“. Na Pošte v Pohorelej som sa tak nikdy necítila. Vítajú ľudí s úsmevom na tvári, hoci tiež možno niekedy nemajú dobrý deň. Tak isto tomu bolo aj teraz počas koronakrízy. Síce sme čakali aj vonku pred dverami pošty, keď sa nahrnulo veľa ľudí, keďže sa musia dodržiavať odstupy, ale každý zákazník bol obslúžený v čo najkratšom možnom čase. Keď mám nejaké nejasnosti, zdvihnem telefón, poštárky ochotne poradia a zodpovedajú na moje otázky. Nestalo sa mi nikdy, že by ma niektorá z nich surovo odbila, že nemá na mňa čas. Tak isto toto platí aj o poštárkach, ktoré chodia do terénu, o doručovateľkách. Či prší, či sneží, či sú hromy blesky, musia ísť von a robiť si svoju robotu. Tiež ochotne za každého počasia. S celým kolektívom Pošty v Pohorelej mám dobré skúsenosti. Ďalšia vec je, uznáte sami, aby to nevyznelo, že nemôžu nastať problémy, jasné, že môžu – ľudský faktor môže vždy zlyhať a niekedy môže dôjsť aj nechcene k nejakej chybe, nedorozumeniu, veď chyby sú predsa ľudské – ak sa niekedy aj takéto nedorozumenie vyskytlo, zdvihla som telefón a prediskutovala veci priamo na pošte s vedúcou pošty a pokojne sme všetko vyriešili k mojej spokojnosti. Preto si myslím, že kolektív Pošty v Pohorelej si zaslúži pochvalu za svoju prácu.“
Ing. Mária Datková, spokojná zákazníčka
„Dobrý deň, poštu vedie pani vedúca Ľubomíra Tlučáková, ktorej profesionalitu, odborné vedomosti a manažérske zručnosti pri riadení kolektívu si veľmi vážim. Pochvala ma potešila, ale neprekvapila, nakoľko viem že pani vedúca vedie svojich zamestnancov k pro zákazníckemu prístupu, čím celý kolektív pošty Pohorelá robí dobré meno Slovenskej pošte. Som rád, že môžem touto cestou poďakovať celému kolektívu pošty Pohorelá, veľmi si ich prácu po odbornej aj ľudskej stránke vážim.“
S úctou, Mgr. Filip Turčan, manažér pôšt