Pošta Prievidza 1

Chcel by som veľmi pochváliť priehradkové zamestnankyne na pobočke pošty Prievidza 1 a zároveň im poďakovať za ústretovosť a ľudský prístup pri riešení problému, ktorý som mal.
Pobočku som musel kvôli tomu navštíviť viackrát, som Nemec, nie som slovensky hovoriaci a aj napriek tomu sa zamestnankyne snažili porozumieť a pomôcť, ako najlepšie vedeli. Obzvlášť by som chcel poďakovať pani Renátke Banášovej z priehradky č. 7 za jej pomoc s mojím prípadom, ochotu, príjemné vystupovanie a veľkú trpezlivosť a aj všetkým ostatným zamestnankyniam (ich mená neviem), ktoré mi počas mojich návštev pobočky pomáhali vyriešiť môj problém. Napokon sa nám záležitosť aj s pomocou mojej netere, ktorá slovenčinu ovláda, podarilo vyriešiť k mojej spokojnosti. Ešte raz veľmi pekne ďakujem.
Johann Georg Manderla
Dobrý deň, v súvislosti s uvedenou pochvalou poslanou cez zákaznícky servis na kolektív pošty Prievidza 1, by som rád poďakoval Vám ako aj celému kolektívu Pošty Prievidza 1 za aktivity cielené na vytvorenie dobrého mena SP, a.s., na pozitívny prístup k zákazníkom, na vytvorenie pracovnej atmosféry svojim zamestnancom, čoho výsledok je spokojný zákazník.
Mgr. Marek Sopko, riaditeľ RR Trenčín