Práve čítate
Dnes predstavujeme: Ing. Richard Rešovský, vedúci odboru predaja korporátnym zákazníkom

Dnes predstavujeme: Ing. Richard Rešovský, vedúci odboru predaja korporátnym zákazníkom

Richard Rešovský

Richard Rešovský sa stal súčasťou obchodného tímu Slovenskej pošty v októbri 2020. Doniesol si skúsenosti z rôznych manažérskych pozícií v spoločnostiach zameraných na obchod s rýchloobrátkovým tovarom (Heineken Slovensko, Kofola ČeskoSlovensko, St. Nicolaus), kde mal spolu so svojím obchodným tímom na starosti spoluprácu s TOP zákazníkmi a nadnárodnými spoločnosťami. 

„Odbor predaja, ktorý riadim, tvoria key account manažéri vedení Petrom Falisoma account manažéri segmentu stredných a malých zákazníkov pod vedením Eriky Masarovičovej. Hlavnou úlohou nášho odboru je rozvíjať obchodné vzťahy a spoluprácu s existujúcimi zákazníkmi s cieľom, aby klienti čoraz intenzívnejšie využívali naše poštové služby, čím prispievame k zvyšovaniu výnosov celej organizácie. Dôležitou zodpovednosťounášho odboru je aj vyjednávanie obchodných podmienok. 

Keď prichádza do zabehnutého kolektívu „človek zvonku“ a ešte k tomu na vedúcu pozíciu, má takmer vždy trochu obavy z toho, ako ho kolegovia príjmu. Musím však povedať, že som na pošte našiel vysoko lojálny tím skúsených obchodníkov, ktorí chcú a dokážu podávať mimoriadne výkony aj v tejto ťažkej dobe a sú ochotní pre „svoju Slovenskú poštu “dať zo seba všetko .

Rok 2020 postavil každého z nás, teda aj klientov pošty do úplne novej situácie: všetci, ktorí do jari minulého roku nakupovali v kamenných obchodoch, sa naučili využívať online nákupy. Táto skutočnosť prispela k výraznému rastu počtu balíkov a aj otvorila pozitívne perspektívy ďalšieho rozvoja tohto segmentu. Najväčšou výzvou obchodného tímu sa tak stávajú akvizičné plány na rok 2021 a na nasledujúce roky – a teda možnosti získania nových významných domácich a európskych hráčov na poli internetového predaja. Náš obchodný tím Slovenskej pošty intenzívne vyhľadáva takýchto klientov a rokuje o možnostiach využitia logistických, skladových a distribučných kapacít.

Preto som veľmi hrdý, že môžem oznámiť, že v balíkovom segmente sa nám v roku 2021 podarilo zazmluvniť spoluprácu so spoločnosťou Zalando SE, ktorá v súčasnosti podniká v 17 európskych krajinách. Je to jeden z najväčších medzinárodných e-shopov zameraný na módu a lifestylové produkty. Túto akvizíciu považujeme za doteraz najvýznamnejšiu akvizíciu v roku 2021, spoločnosť začala spoluprácu so Slovenskou poštou 20. mája 2021 aodhadovaná ročná početnosť zásielok je minimálne 700 000 ks s priemernou hmotnosťou do 1 kg. Za úspech obchodných rokovaní nášho tímu považujeme aj fakt, že sa Slovenská pošta stala jediným dopravcom spoločnosti Zalando SE pre SR a klient bude využívať všetky naše služby, teda dopravu kuriérom, na poštu a do BalíkoBOXu.

Pracovníci mnou riadeného odboru v dialógu s klientom aktívne propagujú a ponúkajú možnosti siete poštových BalíkoBoxov so zámerom jednak ponúknuť občanom modernú, jednoduchú a dostupnú službu Slovenskej pošty, a jednak zvyšovať vyťaženie týchto samoobslužných terminálov, čo prispieva i k znižovaniu záťaže pracovníkov pôšt. 

Akvizícia klienta, akú som spomínal, sa nepodarí každý deň ani týždeň. Pre náš obchodný tím však úspech neznamená, že „máme vybavené“. Úspech nám dodal chuť ísť ďalej a ukázať, že Slovenská pošta dokáže byť prvou a najlepšou voľbou aj pre ďalších významných klientov.“

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.