Generálny riaditeľ v RR Nitra

Dňa 15. júla 2021 navštívil generálny riaditeľ Slovenskej pošty, Ing. Martin Ľupták, PhD., a riaditeľka RR Nitra Ing. Agáta Gajdošíková niektoré vybrané pošty RR Nitra: Tlmače 1, Bíňa, Štúrovo 1 a Svodín.
Stretnutia sa zúčastnili aj manažérky obvodov Levice, Mgr. Alena Jašková a obvodu Štúrovo, Mgr. Tatiana Manolová. Hovorili sme o potrebách pôšt a zamestnancov, ale aj klientov.
GR sa zaujímal o fungovanie pôšt, pracovné prostredie, ale aj bežné pracovné problémy zamestnancov. Zároveň vysvetlil aj situáciu na SP, a.s., a kroky, ktoré je nutné vykonať na ozdravenie pošty. Aby vedela naďalej zamestnávať čo najviac ľudí a v lepších podmienkach, a zároveň, aby bola modernejšia a pre klientov príťažlivejšia. Diskusie boli veľmi živé a dúfam, aj poučné. Tešíme sa na ďalšiu návštevu !
Ing. Agáta Gajdošíková, R RR Nitra a kolektív zamestnancov RR Nitra



Vážený pán generálny riaditeľ,
dovoľte nám aj touto cestou, osobitne v mene nášho pána primátora Ing. Eugena Szabóa, vyjadriť Vám naše úprimné poďakovanie za Vašu každodennú prácu a nasadenie, s akým pristupujete k svojmu poslaniu.
Určite je hodným príkladom aj pre Vašich zamestnancov, kolegov, s ktorými prichádzame denne do kontaktu.
Pracujúc v oblasti verejnej správy si veľmi dobre uvedomujeme, že Slovenská pošta je prvou a zároveň v celorepublikovom meradle aj najdostupnejšou voľbou občana pri vybavovaní svojich základných životných situácií.
Občan si často ani nestihne uvedomiť, že ide o inštitúciu, ktorá je jeho stabilným a spoľahlivým partnerom s mimoriadne širokou ponukou služieb, ktoré zabezpečuje na vysokej profesionálnej i technologicky vyspelej úrovni.
Aj náš úrad má veľmi dobrú skúsenosť so spoluprácou a fungovaním pobočky v Štúrove, ako aj s našou klientskou manažérkou, pani Záhorskou, vďaka ktorej trpezlivosti a pochopeniu sa nám podarilo zrealizovať viacero novátorských podnetov a postupov.
Oceňujeme najmä bezprostrednú a otvorenú komunikáciu, prístupnosť, ktorou reagujete na naše každodenné úlohy. Často skôr, než nejaká situácia vznikla, Vaše kolegyne predvídavo reagovali na naše potreby a navrhli nám optimálne riešenie už od počiatku.
Vnímame Vašu vytrvalú a neustálu snahu Vaše služby skvalitňovať, rozširovať a pre občana prispôsobovať. Je nám preto o to viac ľúto, keď sa dozvedáme, že ste nútení prijímať opatrenia, ktoré vedú k optimalizácii a rušeniu Vašich pobočiek.
Zastúpenie Vašich pobočiek je totiž pre štandard života v obciach ale aj mestách dôležité a črtá sa tak otázka, ako sa tieto zmeny v konečnom dôsledku dotknú života občanov. Konkrétne v Štúrove, Pošta č. 2 pri železničnej stanici nám bude určite chýbať a pokiaľ by to bolo možné, určite by sme sa snažili o jej zachovanie. Zároveň si uvedomujeme, že i na Vašej strane nepôjde o ľahký krok, nakoľko to bude viesť k zvýšeným nárokom na Vašich zamestnancov.
Napriek všetkým týmto skutočnostiam si želáme, aby naše vzájomné vzťahy a spolupráca pokračovali naďalej tak, ako doteraz a prajeme Vám veľa pracovných i osobných úspechov.
Mgr. Eva Molnárová, vedúca odd. org. a vnútornej správy