Naštartovanie spolupráce s Union poisťovňou v regiónoch

Ing. Daniela Krajčovičová
V dňoch od 2. do 11. augusta prebiehali v jednotlivých regiónoch úvodné stretnutia s cieľom predstavenia a naštartovania spolupráce v oblasti predaja poistných produktov na poštách s novým partnerom, poisťovňou Union. Od 3. júla 2021 sa zmenil akcionár Poštovej poisťovne, a.s., a poisťovňa bola začlenená do skupiny Union.
Jednotlivé stretnutia v regiónoch boli organizované pod záštitou riaditeľky sekcie produktov a riadenia retailového predaja úseku obchodu, Ing. Daniely Krajčovičovej a regionálnych riaditeľov za Slovenskú poštu v úzkej spolupráci s Ing. Michalom Vančom, riaditeľom odboru pre rozvoj vybraných distribučných spoluprác a bankopoistenia poisťovne Union so svojimi tímami. Účastníkmi stretnutí boli najmä vybraní TOP zamestnanci pôšt za oblasť predaja, ktorí pravidelne realizujú predaj poistných produktov ako Detské poistenie pre nezbedníkov, Životné poistenie Užitočná poistka a Úrazové poistenie Plus, vedúci a manažéri pôšt, referenti a regionálni riaditelia.
Hosťami vo vybraných regiónoch za našu spoločnosť boli Ing. Igor Šulek, riaditeľ úseku obchodu a Ing. Tomáš Kalivoda, riaditeľ sekcie komerčného poistenia a člen predstavenstva Union poisťovne. Na úvod každého stretnutia sa Daniela Krajčovičová poďakovala za dosiahnuté obchodné výsledky predaja retailových produktov strategických partnerov, ktorý zabezpečuje pobočková sieť, a to najmä za obdobie predchádzajúceho roka 2020, kde aj v sťažených a obmedzených podmienkach spôsobených pandémiou COVID-19 bol plán vybraných produktov splnený, až prekročený. V oblasti predaja finančných produktov PABK a POSTPO informovala, že strategickým obchodným cieľom pre rok 2021 je zamerať sa najmä na predaj aktívnych účtov, komerčných poistení a podporu predaja týchto produktov. Preto hlavným cieľom regionálnych stretnutí bolo ich prepojenie s prezenčným tréningom účastníkov, zaujať, motivovať a inšpirovať zamestnancov Pošty ako „predávať poistné produkty jednoducho a pre každého“, pomenovať obchodné príležitosti a výhodnosť portfólia poistných produktov, cez situačný tréning predstaviť ako „zaujať klienta“ alebo ako cez prínos pre klienta „predať produkt“ do 120 sekúnd. Nemenej dôležité boli informácie k dôvodom predaja a formám motivácie. Celé tri hodiny tréningu sa vďaka lektorom niesli v neformálnej atmosfére a pozitívnej pracovnej komunikácii medzi lektorom a účastníkmi. Odborných lektorov zabezpečila poisťovňa Union v spolupráci so spoločnosťou ab connectia, ktorá má 25 rokov skúseností v tréningoch v bankách, poisťovniach a iných nefinančných spoločnostiach overených v praxi.
Počas necelých 8 dní sme v rámci 15 stretnutí v regiónoch spoločne s Union vyškolili a motivovali cca 400 zamestnancov pobočkovej siete za oblasť predaja poistných produktov. Stretnutia sme zároveň využili na osobné predstavenie systému podpory zo strany nového 5 členného tímu regionálnych manažérov Unionu priamo s regionálnymi riaditeľmi a manažérmi pôšt. Union poisťovňa je jednou z najrýchlejšie rastúcich poisťovní na Slovensku s vysokým hodnotením spokojnosti svojich klientov. Union poisťovňa bola založená v roku 1992 a je jednou z najskúsenejších poisťovní na slovenskom trhu s najdlhšou tradíciou v poskytovaní poistenia na Slovensku. Od roku 1997 je dcérskou spoločnosťou najväčšej holandskej poisťovacej skupiny Achmea B.V. Táto skutočnosť umožňuje Union poisťovni čerpať rozsiahle skúsenosti a know-how zo všetkých druhov poistenia z viacerých krajín Európy. Slovenská pošta má v oblasti predaja poistných produktov nového silného partnera, a ja verím, že naštartovanie spolupráce a podpory bude mať priaznivý dopad na výsledky predaja. Ešte raz ďakujem všetkým účastníkom za výbornú atmosféru na školeniach v každom regióne a držím palce v praxi!



