Práve čítate
Najlepší z najlepších

Najlepší z najlepších

Radi by sme vás informovali o kvartálnom vyhodnotení a zároveň celkovom vyhodnotení obchodných výsledkov roku 2021 za predaj produktov a služieb partnerov.

Zároveň by sme radi vyhodnotili a ocenili najlepších zamestnancov, ktorí sa aj v 4. kvartáli 2021 pozitívne podieľali na plnení obchodných plánov pošty, obvodu a regiónu.

Obchodný plán za 4. kvartál 2021 bol splnený na 101 %, čo predstavuje takmer 10 % nárast oproti 3Q (91 % plnenie za 3Q/2021) a medziročne +14 % nárast oproti 4Q/2020 .

Prioritou predaja v 4Q boli produkty a služby TIPOSu a predaj komerčných poistení poisťovne Union. Predaj bol tiež podporený motivačnými kampaňami ako „Jeseň 2021 s číselnými lotériami“, „Jeseň 2021 s TIPOSom“ a „Dni krásy s poisťovňou“.

V súlade s obchodnou stratégiou sme v poslednom kvartáli dosiahli v predaji poistení nárast produkcie o 63 %, v predaji žrebov bol obchodný plán preplnený o 8 % pri medziročnom náraste produkcie o 8 % a za O-L stávky bol plán splnený síce len na 87 %, ale s medziročným nárastom produkcie o 4 %. Celkovo v roku 2021 sme pri predaji žrebov dokázali objem tržieb zvýšiť až o 19 % oproti minulému roku a pri O-L stávkach o 17 %. Pošty v minulom roku predali spolu 23 miliónov kusov žrebov v hodnote cca 49 miliónov eur.

Pri predaji ostatných produktov sa tiež darilo výborne v predaji: SIM karty 97 %, nové balíky 83 % a tržby 96 %. POSTshop splnil plán na úrovni 98 % (medziročný pokles o 4 %.).

Najviac stagnovala produkcia v oblasti finančných produktov, a to najmä úverov (medziročný pokles produkcie o 11 %), účtov (medziročný pokles produkcie o 24 %) a SIPO poistenia Plus (medziročný pokles o 29 %).

V štvrtom kvartáli najvyššie plnenie obchodného plánu podľa jednotlivých produktov dosiahol región Košice (113 %), región Prešov (105 %), región Nitra (102 %), región Trenčín (100 %), región Žilina (99 %), región Trnava (97 %), región Banská Bystrica (84 %) a región Bratislava (72 %).

Zamestnanci boli vyhodnocovaní a ocenení v kategóriách:

  • operatívny zamestnanec a zamestnanec pošty (pošty kategórie A, B, C. D)
  • pošta (pošty kategórie a, B, C, D), manažérsky obvod a regionálne riaditeľstvo

Základným kritériom pre vyhodnotenie bola výška akvizičnej odmeny za predaj produktov vyplatenej zamestnancovi jednotlivo a sumárne zamestnancom pošty, obvodu a regiónu.

Najúspešnejším pracovníkom gratulujeme. Ďakujeme všetkým, ktorí sa na obchodných výsledkoch podieľali.

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.