Práve čítate
Pomoc pri objasnení krádeže

Pomoc pri objasnení krádeže

V prvom rade ďakujeme za spätnú väzbu a vyjadrenie pochvaly od nášho klienta. Som rada a veľmi ma teší fakt, že si náš spokojný zákazník našiel v tejto hektickej dobe čas na vyjadrenie spokojnosti a zaslal pochvalu na prácu našich dievčat na pošte Topoľčany 1. Je vždy veľmi príjemné čítať pochvalu a uznanie na našich zamestnancov. Dievčatá na pošte Topoľčany 1, pod vedením pani vedúcej Janky Gunišovej, sú dôkazom toho, že na pošte pracujú v prvom rade zamestnanci s ľudským prístupom a všímavosťou voči okoliu. Kolektív na tejto pošte sa snaží byť profesionálny a ústretový. Samozrejme, pochvalu sme odovzdali aj dievčatám Monike Grznárikove a Timei Babirátovej, ktorým touto cestou ešte raz ďakujem, že šíria dobré meno Slovenskej pošty.

Bc. Zuzana Záhorská, manažérka pôšt MO Trenčín V. (Topoľčany)

Dobrý deň, pani vedúca, v súvislosti s pochvalou zaslanou na priehradkové pracovníčky pošty Topoľčany 1 by som sa rád poďakoval Vám ako aj celému kolektívu Pošty Topoľčany 1 za aktivity cielené na vytvorenie dobrého mena SP, a. s., na pozitívny prístup k zákazníkom, na vytvorenie dobrej pracovnej atmosféry zamestnancom, výsledkom čoho je spokojný zákazník.

Pani vedúca, ďakujem a prajem Vám, ako aj Vami riadeným zamestnancom veľa spokojných zákazníkov.

Mgr. Marek Sopko, regionálny riaditeľ RR Trenčín

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.