Práve čítate
Zaujímavosti zo sveta financií

Zaujímavosti zo sveta financií

Poštová banka má vylepšenú organizačnú štruktúru. Kľúčové sú štyri regióny

Poštová banka prešla v minulom roku dôležitou transformáciou a stala sa jedným z oporných pilierov 365.group. Začiatkom apríla urobila ďalší dôležitý krok – vylepšila organizačnú štruktúru banky. Zamerala sa na regióny s cieľom uľahčiť zamestnancom prácu, získať nových klientov a ešte viac sa priblížiť k tým súčasným. Významnou zmenou je aj nastavenie jednotného systému riadenia v rámci siete, ktoré výrazne prispeje k zvyšovaniu kvality poskytovaných služieb a k plynulejšiemu fungovaniu celej banky.

Pozitívne zmeny

Prioritou Poštovej banky je naďalej praktickosť, dostupnosť, ľudskosť a výhodnosť. Práve tieto princípy chceme využiť na to, aby sme mohli vo všetkých oblastiach fungovať ešte lepšie. Banka preto po úprave a zjednodušení produktového portfólia zmenila aj organizačnú štruktúru. Produkty totiž predávajú ľudia a je dôležité nastaviť podmienky ich práce v rámci predajnej siete tak, aby sa všetkým pracovalo ľahšie a jednoduchšie. Ďalšou pozitívnou zmenou je nastavenie jednotného systému fungovania pre celú obchodnú sieť. To umožní aplikáciu jednotných postupov a princípov vo všetkých regiónoch. Všetky procesy tak budú transparentnejšie, každý v rámci siete bude mať rovnaké podmienky a jasne zadefinované pravidlá.

Jeden zástupca pre obchod, štyria regionálni riaditelia, ôsmi manažéri

Od 1. apríla 2022 nastali zmeny na úrovni regionálneho a oblastného riadenia. Obchodná sieť je po novom rozdelená do 4 regiónov, ktoré majú na starosti regionálni riaditelia. Kompetencie regionálnych riaditeľov zostali rovnaké, nové členenie však zjednodušuje a zefektívňuje prácu všetkých predajcov. Informácie sa k zamestnancom dostávajú rýchlejšie a adresnejšie. Rozdelenie do regiónov je nastavené tak, aby kopírovalo geografiu a aby mal každý región rovnaké podmienky a možnosti napĺňať svoje ciele.

Zanikla pozícia oblastných riaditeľov. Ich kompetencie prešli na ôsmich regionálnych manažérov. Možnosť pracovať na tejto pozícii dostali ľudia, ktorí predtým zastávali pozíciu oblastného riaditeľa, takže prostredie a fungovanie Poštovej banky dôverne poznajú, čo významne prispelo k veľmi plynulému prechodu do novej organizačnej štruktúry. Hlavnou úlohou regionálnych manažérov je pomáhať regionálnym riaditeľom s rozvojom a kvalitou v regióne, koordináciou predajných aktivít, či so zavádzaním noviniek alebo legislatívy.

Celú obchodnú sieť Poštovej banky manažuje Ján Migaš, ako zástupca pre obchod. Tím Poštovej banky posilnil 1. decembra minulého roku.

Zmena regionálneho členenia sa dotkne len niektorých obchodných miest PFS

Spolu s novým regionálnym členením bolo potrebné prerozdeliť aj niektoré obchodné miesta – PFS tak, aby bolo členenie zmysluplné. A hoci sú po novom vybrané PFS začlenené pod iný región, na obsahu a forme práce sa nič nemení.

Riadiaci tím Poštovej banky

  • Melinda Burdanová – výkonná riaditeľka Poštovej banky
  • Ján Migaš – zástupca Poštovej banky pre obchod
  • Slavomír Koledzai – regionálny riaditeľ pre región západ
  • Natália Píšová – regionálna riaditeľka pre región juh
  • Miriam Sedláčková – regionálna riaditeľka pre región sever
  • Mária Képešová – regionálna riaditeľka pre región východ

Podporu našej predajnej sieti zabezpečuje tím na ústredí. Komunikáciu so Slovenskou poštou zabezpečuje Jana Karkušová. Poskytuje všetky informácie potrebné ku fungujúcemu predaju. Zároveň zabezpečuje predajné pomôcky, vylaďuje predajné postupy a zastrešuje predajné súťaže. Produktovú líniu má na starosti Marcela Fričová. Zároveň je zodpovedná za prípravu komunikácií na predajnú sieť, spolupracuje na nastavovaní komunikačných kampaní a koordinuje aktuálnosť informácií na webe. Technickú podporu predaja zabezpečujú Martin Rábek a Ján Végh. V rámci nej sa starajú nielen o to, aby mala sieť k dispozícii všetko potrebné vybavenie pre svoju prácu, ale zároveň participujú na organizácii jej vzdelávania a rozvoja. Externú komunikáciu zabezpečuje Lenka Kalafut Lendacká.

Nová organizačná štruktúra, úprava portfólia, rozšírenie spolupráce s obchodnými partnermi Poštovej banky a úzkej spolupráci so Slovenskou poštou, ako aj jednotný systém práce, to všetko pomáha byť adresnejší v komunikácii ku klientom, lepšie reflektovať na ich požiadavky a zvýšiť ich záujem o naše služby. Vďaka novému nastaveniu môže banka pracovať efektívnejšie a rýchlejšie reagovať tak na požiadavky obchodného tímu, ako aj zákazníkov a obchodných partnerov.

Regionálny manažment Poštovej banky

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.