Práve čítate
Rozhovor s Jánom Migašom, zástupcom pre obchod v Poštovej banke

Rozhovor s Jánom Migašom, zástupcom pre obchod v Poštovej banke

V Poštovej banke ste od konca minulého roka. Prečo ste sa rozhodli stať sa jej súčasťou?

Poštová banka sa veľmi dynamicky rozvíja, má obrovský potenciál rastu nielen v regiónoch, ale aj v okresných a krajských mestách, preto som ponuku na spoluprácu prijal. Po rokoch v manažmente súkromnej spoločnosti ma zaujala na banke jej jednoduchosť, transparentnosť a v neposlednom rade aj to, že Poštová banka je slovenská. Mám rád prácu, kde mám možnosť veci posúvať dopredu, prinášať riešenia a zlepšenia. A to mi v banke umožňujú. 

Kam by ste chceli, aby sa banka aj Vaším pričinením posunula?

Zmeny môžu prichádzať len vtedy, pokiaľ všetci budeme fungovať ako jeden tím. Spoločnými silami chceme osviežiť imidž Poštovej banky a prinášať služby, ktoré nebudú klientov diskriminovať na základe veku alebo miesta bydliska. Sme dynamická, moderná a prístupná banka pre klientov všetkých vekových kategórií, v tých najmenších dedinkách, ako aj vo veľkých mestách. Chceme ostať blízko ľudom aj na miestach, odkiaľ ostatné banky odchádzajú. Verím, že vďaka neustálemu zlepšovaniu služieb, produktov a profesionálnemu, transparentnému a ľudskému prístup našich kolegov na obchodných miestach sa staneme pre mnohých klientov bankou prvej voľby. Ďalšími mojimi cieľmi sú aj personálna stabilizácia a zvýšenie profesionality zamestnancov.

Tie sa odvíjajú aj od organizačnej štruktúry banky, ktorá je vynovená. Aké sú hlavné benefity tejto zmeny? 

Zmena organizačnej štruktúry nám pomáha rýchlejšie komunikovať s našimi kolegami na obchodných miestach. Vďaka nej sme prešli na systém práce, ktorý má jasne zadefinované pravidlá, štýl riadenia je transparentný a informácie sa dostávajú k zamestnancom omnoho jednoduchšie a priamejšie. Na konci dňa to má pozitívny vplyv nielen na prácu nás všetkých v Poštovej banke, ale aj na klientov ako takých. Chceli sme vytvoriť funkčný a kompaktný systém, ktorý prinesie efektivitu a zjednoduší procesy. A to sa nám, myslím, podarilo. 

Poštová banka pristúpila aj k postupnej úprave produktového portfólia? Aké je?

Jedným z našich primárnych cieľov je prinášať klientom také produkty a služby, ktoré budú nielen praktické, ale zároveň aj výhodné. Termínovaný vklad aj Užitočné sporenie patria medzi TOP produkty na trhu. Rovnako tak aj Užitočný účet, ktorý ponúka množstvo zaujímavých služieb, moderný internetbanking, aj aplikáciu. Navyše chceme, aby klient pod jednou strechou našiel všetko, čo od banky potrebuje. Aj preto okrem klasických bankových produktov ako sú účty, úvery či sporiace produkty prinášame našim klientom možnosti na investovanie či poistenie. Snažíme sa, aby boli naše produkty vyvážené a prinášali zaujímavé benefity tak pre tých, ktorí hľadajú zrozumiteľné riešenia na obchodnom mieste, ako aj pre tých, ktorí chcú využívať výhody digitálnej banky. 

Čo plánujete v rámci aktivít Poštovej banky v najbližších mesiacoch?

Ďalšie mesiace budú v znamení zvyšovania kvality ponúkaných služieb. Uvedomujeme si, že vzdelávanie a zlepšovanie predajných zručností našich zamestnancov významne ovplyvňuje spokojnosť našich klientov. Zároveň však aj im samým uľahčuje prácu. Ak je klient spokojný, tak sa prirodzene lepšie pracuje aj nám. Čakajú nás rôzne vzdelávacie workshopy, vylaďovanie interných procesov. Leto sme privítali s Termínovaným vkladom so skutočne atraktívnym zhodnotením 2 % ročne. Zároveň pre našich klientov pribudnú zaujímavé možnosti investovania vo forme fondov a pripravujeme ďalšie produktové kampane. Takže sa je na čo tešiť.

Ako vnímate spoluprácu so Slovenskou poštou?

So Slovenskou poštou úzko spolupracujeme. Tým, že sme banka na pošte a sme dostupní v každom regióne, máme s poštou mnoho spoločného. Momentálne navštevujem naše obchodné miesta po celom Slovensku a všade sa stretávam s ústretovým prístupom ako od vedenia jednotlivých pôšt, tak aj od zamestnancov, čo si nesmierne vážim. Verím, že naša spolupráca je prínosná pre obe strany.

Čo sa vám v rámci pošty najviac páči? Využívate jej služby?

Som pravidelným klientom Slovenskej pošty. Oceňujem, že modernizuje svoje služby a procesy a zároveň prináša riešenia a inovácie, ktoré život klienta dokážu zjednodušiť. Dostupnosť je pre mňa dôležitý faktor a poštu mám vždy po ruke, pričom viem, že sa na jej zamestnancov môžem spoľahnúť, keď potrebujem poradiť. V akejkoľvek inštitúcii je to nakoniec najmä o ľuďoch. Aj preto je ľudskosť jednou z kľúčových hodnôt aj u nás v banke. 

Ján Migaš posilnil rady Poštovej banky koncom minulého roka. Jeho hlavnou úlohou je koordinovať riadenie a skvalitňovanie činnosti PFS, optimalizovať služby poskytované prostredníctvom obchodných miest Slovenskej pošty a pomáhať budovať značku Poštovej banky.  Je to skúsený manažér s mnohoročnými skúsenosťami z bankového prostredia, kde zastával funkciu v regionálnom manažmente a rovnako pôsobil na pozíciách člena predstavenstva, predsedu predstavenstva významnej developerskej firmy a pôsobil aj ako odborný garant pre NBS a Ministerstvo dopravy a výstavby SR. Má bohaté skúsenosti s rozvojom predajnej siete, ako aj s pomocou regionálnym tímom pri neustálom zlepšovaní komunikácie a profesionálnom prístupe ku klientom a partnerom.   

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.