Práve čítate
Ústretovosť a milé jednanie na pobočke

Ústretovosť a milé jednanie na pobočke

Dobrý deň, chcela by som veľmi pochváliť pani na prepážke na pošte Topoľčany 3. Potrebovala som niečo vybaviť a pani poštárky (p. Hazuchová a, bohužiaľ, druhé meno neviem, ale išlo o mladú sympatickú poštárku s hnedými vlasmi vo vrkoči). Obidve nám poradili a vybavili sme všetko, čo sme potrebovali. Dostali sme kompletné informácie. Ďakujem za ústretový prístup a milé jednanie.

S pozdravom
Gabriela Kochanová

Dobrý deň p. vedúca,
v súvislosti s pochvalou zaslanou na zamestnankyne Pošty Topoľčany 3, by som rád poďakoval Vám, tak ako aj celému kolektívu Pošty Topoľčany 3 za aktivity cielené na vytvorenie dobrého mena SP, a.s., na pozitívny prístup k zákazníkom, na vytvorenie pracovnej atmosféry svojim zamestnancom, čoho výsledok je spokojný zákazník. Pani vedúca, ďakujem a prajem Vám, ako aj Vami riadeným zamestnancom veľa spokojných zákazníkov.

Mgr. Marek Sopko, riaditeľ RR Trenčín

Dobrý deň,
v prvom rade ďakujeme za spätnú väzbu a vyjadrenie pochvaly od nášho klienta. Som rada a veľmi ma teší fakt, že si náš spokojný zákazník našiel v tejto hektickej dobe čas na vyjadrenie spokojnosti a zaslal pochvalu na prácu našich dievčat na pošte Topoľčany 3. Je vždy veľmi príjemné čítať pochvalu a uznanie na našich zamestnancov. Dievčatá na pošte Topoľčany 3, pod vedením pani vedúcej Ing. Martiny Rampáčkovej, sú dôkazom toho, že na Slovenskej pošte pracujú v prvom rade zamestnanci s ľudským a zároveň s profesionálnym prístupom. Kolektív na tejto pošte sa snaží v každej situácii byť profesionálny a ústretový. Samozrejme, pochvalu sme odovzdali aj dievčatám Danke Hazuchovej a Ing. Katke Obšívanovej, ktorým touto cestou ešte raz ďakujem, že šíria dobré meno Slovenskej pošty.

Bc. Zuzana Záhorská, manažérka pôšt MO Trenčín V.

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.