Ústretovosť a milé jednanie na pobočke

Dobrý deň, chcela by som veľmi pochváliť pani na prepážke na pošte Topoľčany 3. Potrebovala som niečo vybaviť a pani poštárky (p. Hazuchová a, bohužiaľ, druhé meno neviem, ale išlo o mladú sympatickú poštárku s hnedými vlasmi vo vrkoči). Obidve nám poradili a vybavili sme všetko, čo sme potrebovali. Dostali sme kompletné informácie. Ďakujem za ústretový prístup a milé jednanie.
S pozdravom
Gabriela Kochanová
Dobrý deň p. vedúca,
v súvislosti s pochvalou zaslanou na zamestnankyne Pošty Topoľčany 3, by som rád poďakoval Vám, tak ako aj celému kolektívu Pošty Topoľčany 3 za aktivity cielené na vytvorenie dobrého mena SP, a.s., na pozitívny prístup k zákazníkom, na vytvorenie pracovnej atmosféry svojim zamestnancom, čoho výsledok je spokojný zákazník. Pani vedúca, ďakujem a prajem Vám, ako aj Vami riadeným zamestnancom veľa spokojných zákazníkov.
Mgr. Marek Sopko, riaditeľ RR Trenčín
Dobrý deň,
v prvom rade ďakujeme za spätnú väzbu a vyjadrenie pochvaly od nášho klienta. Som rada a veľmi ma teší fakt, že si náš spokojný zákazník našiel v tejto hektickej dobe čas na vyjadrenie spokojnosti a zaslal pochvalu na prácu našich dievčat na pošte Topoľčany 3. Je vždy veľmi príjemné čítať pochvalu a uznanie na našich zamestnancov. Dievčatá na pošte Topoľčany 3, pod vedením pani vedúcej Ing. Martiny Rampáčkovej, sú dôkazom toho, že na Slovenskej pošte pracujú v prvom rade zamestnanci s ľudským a zároveň s profesionálnym prístupom. Kolektív na tejto pošte sa snaží v každej situácii byť profesionálny a ústretový. Samozrejme, pochvalu sme odovzdali aj dievčatám Danke Hazuchovej a Ing. Katke Obšívanovej, ktorým touto cestou ešte raz ďakujem, že šíria dobré meno Slovenskej pošty.
Bc. Zuzana Záhorská, manažérka pôšt MO Trenčín V.