Práve čítate
Poďakovanie prostredníctvom zákazníckeho centra

Poďakovanie prostredníctvom zákazníckeho centra

Dobrý deň,
na základe telefonickej komunikácie nám zanechal adresát zásielky pochvalu na vedúcu pošty Martin 1. Na pošte Martin 1 riešil problém s nedodanou zásielkou. Pani vedúca bola veľmi milá, ústretová a ihneď riešila nepravidelnosť, na základe ktorej prišli na to, že odosielateľ neuviedol kompletnú adresu pre dodanie zásielky, na základe čoho nevedeli zásielku oznámiť. Aj napriek tomu, že zásielku už nie je možné vrátiť na poštu, adresát ďakuje vedúcej za prístup.

Zákaznícke centrum

Ďakujem za odborný prístup pani vedúcej pošty Martin 1 Ing. Miladke Ševčíkovej za rýchle a odborné vybavenia zákazníka, ktorého spätnou väzbou pri riešení nedostatku bola spokojnosť a pochvala.

Ing. Gabriela Halienová, manažérka pôšt MO Žilina V. (Martin)

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.