Ústretové a milé správanie zamestnancov

Dobrý deň prajem,
píšem Vám ohľadom zamestnancov Pošty 35 na Čachtickej v Bratislave – Rača. Chcela by som Vás veľmi pekne poprosiť, aby ste pochvalu za ich prístup k zákazníkom rozšírili aj smerom k vedeniu a odovzdali aj priamo im. Ja som nevidiaca, niekedy tam zájdem sama a sú vždy mimoriadne ústretoví, ochotní, pomôžu mi, navigujú ma, keď je tam viac ľudí, veľmi prirodzene so mnou vždy vyriešia všetko podpisovanie a platby.
Naozaj nikdy mi nepovedali ani pol krivého slova, prečo nechodím s asistentom, veľmi vľúdne a ochotne komunikujú, dokonca aj keď som nového zamestnanca nedávno zaskočila požiadavkou prijať a následne poslať slepeckú zásielku (veľký balík kníh v Braillovom písme). Dnes (1. 12. 2022) som si presne po jeden taký bola a dvaja zamestnanci mi ho sami iniciatívne zviazali, aby sa mi to ľahšie nieslo. Nie je ničím výnimočné, že mi zavolajú na mobil, keď mi príde zásielka, ak by mi náhodou systém nedoručil SMS alebo e-mail. A to je už naozaj nadštandardná starostlivosť!
Skutočne sú veľmi, veľmi milí, preto cítim potrebu Vám to napísať a poprosiť Vás, aby ste to tlmočili všade, kde treba, aby o tom vedeli.
Srdečne pozdravujem
Dušana Blašková
Myslím si, že je zbytočné písať o tom, čo dennodenne zažívame v našej poštárskej práci. Každá pochvala vždy poteší. Môžem iba povedať, že kolegom ĎAKUJEM a mám malé želanie… nech riešime iba pochvaly a čo najmenej sťažností. Buďme k sebe všetci milí, ľudskí a ohľaduplní doma, v práci, vo svete.
Tento rok sme si našli čas na vianočný večierok. Na fotke je časť nášho kolektívu. Všetkým želám za vykonanú prácu šťastné a veselé Vianoce a v novom roku 2023 zdravie, lásku a spokojnosť.
Roman Hozenštok, vedúci Pošty Bratislava 35