Práve čítate
Čo sa deje na pošte

Čo sa deje na pošte

Pokračujeme v modernizácii svojich služieb. Vďaka multifunkčným zariadeniam klienti zaplatia kartou už aj u poštových doručovateľov

Okrem vyššieho komfortu pre zákazníkov prináša nová technológia zjednodušenie práce aj pre našich kolegov. Po ukončení testovacej fázy sme postupne začali multifunkčné zariadenia implementovať do doručovateľskej siete. Do konca tohto roka bude nová služba dostupná u viac ako 60 % doručovateľov. V priebehu roka 2025 bude multifunkčné zariadenia používať všetkých takmer 4000 doručovateľov.

Nastavená stratégia digitalizácie poštových služieb napreduje a aj zásluhou MMZ bude možné prinášať komplexnú službu pre klientov. Nielen vďaka platobnej funkcionalite, ale aj optimalizácii času vybavenia zásielky a navyše bude možný aj podaj zásielok priamo u doručovateľa.

„Klienti po novom na uhradenie sumy môžu využiť platobnú kartu, smart hodinky či telefón. Platba v hotovosti u našich kolegov ostáva, samozrejme, dostupná aj naďalej,“ vysvetľuje Melinda Burdanová, riaditeľka obchodu.

Systém je otvorený a umožňuje do budúcnosti implementovať aj nové aplikácie a funkcionality, ktoré budú reflektovať na požiadavky trhu aj pošty samotnej. Ide o mobilný telefón, ktorý okrem už spomínaných funkcií, umožňuje aj online platby. To zároveň zníži objem práce doručovateľov s hotovosťou.

Ako hodnotia nové MMZ kolegovia v teréne?

„S MMZ sa mi pracuje veľmi dobre, aplikácia je prehľadná, zrozumiteľná, intuitívna. Myslím, že v dnešnej dobe tabletov a dotykových obrazoviek, by s ňou nemal mať nikto problém. Výhodou je, že si zásielky vyúčtovávam priamo počas pochôdzky na rajóne. Po príchode na poštu ich už len uzamknem. Urýchli mi to vyúčtovanie. Ďalšou výhodou je, že nemusím nosiť personálny tracker, keďže je priamo v MMZ. Zo zariadenia sa dá aj telefonovať, posielať SMS a fotiť.“

Michal Špitál, poštový doručovateľ, pošta Dolný Kubín 1

„MMZ je zariadenie, ktoré nám uľahčuje prácu, nakoľko vyúčtovanie prebieha priamo na danej adrese. Zákazník je spokojný, nakoľko môže využívať platbu kartou.“

Andrea Lietavcová, poštová doručovateľka, pošta Rajecká Lesná

„Začiatky boli ťažšie, ale už sme si zvykli. MMZ nám výrazne uľahčujú prácu a cítime sa vďaka nim aj bezpečnejšie, vďaka funkcii SOS.“

Zuzana Minarčíková a Eva Pastoreková, poštové doručovateľky, pošta Bytča 1

Zdieľajte svoje zážitky so svojimi najbližšími

Čaká vás zaujímavý výlet, prípadne dovolenka? Alebo chcete len potešiť svojich blízkych aktuálnou fotkou a pekným odkazom? Využite službu Moja pohľadnica.

Stačí, keď..

  • si otvoríte www.mojapohladnica.sk alebo aplikáciu SP,
  • vyberiete si veľkosť,
  • nahráte svoju fotku,
  • pridáte text,
  • zaplatíte,
  • odošlete.

Ďalšia práca je už len na kolegoch, ktorí sa postarajú o vytlačenie pohľadnice aj jej doručenie.

Už ste videli náš nový spot a vizuál Mojej pohľadnice?

Modernizujeme sa a chceme, aby nás bolo vidieť v novom šate! Spot si môžete pozrieť na našich sociálnych sieťach (Facebook a Instagram) alebo ho zazriete aj na obrazovkách TA3. Vizuál nájdete aj na bratislavskom letisku M.R. Štefánika, konkrétne v príletovej a odletovej hale.

Takí sme my poštári

Dnes vám predstavíme našu kolegyňu Zuzanu Kotzovú, vedúcu oddelenia back officeI

1. Kedy ste začali pracovať na Slovenskej pošte a aká spomienka sa vám k tomu viaže?

Pracovať na Slovenskej pošte som začala po skončení SOU spojov v Bratislave v odbore Manipulant poštovej prevádzky a prepravy v roku 1984. Nastúpila som na poštu Bratislava 31 na Trnavskej ulici, kde som mala možnosť si vyskúšať skoro všetky pracovné pozície. Po materskej dovolenke som nastúpila na poštu Bratislava 3, kde som postupne od zamestnanca priehradky, prešla na dôchodkové, následne na reklamačné oddelenie, až som sa stala vedúcou oddelenia back office I, kde aj doteraz pracujem.

2. Čo považujete za váš najväčší pracovný úspech?

Za najväčší úspech považujem to, že som mala šťastie na dobrých kolegov, na ktorých som sa mohla vždy spoľahnúť.

3. Aký bol váš najzaujímavejší deň na pošte?

Zaujímavých dní bolo určite viac, ale jeden bol predsa výnimočný. A to deň, keď som sa na pošte zoznámila s mojím manželom, s ktorým sme spolu už 38 rokov.

4. Aký úsmevný zážitok vás postretol v práci?

Keď sa sťažnosť klienta na službu, zmenila na poďakovanie s kyticou kvetov.

5. Ktoré tri veci vám napadnú, keď sa povie Slovenská pošta?

Listy, balíky, klienti.

6. Ako trávite voľný čas? Máte koníčky, ktorým sa pravidelne venujete?

Venujem sa svojej rodine a vnúčatám. Rada trávim čas na záhrade a v prírode.

7. Aké je vaše obľúbené jedlo?

Mám rada tradičné slovenské jedlá.

8. Čo prajete Slovenskej pošte do budúcna?

Správnych ľudí na správnych miestach, spokojných zamestnancov a klientov.

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.