Práve čítate
Ďakujeme, že ste súčasťou Slovenskej pošty!

Ďakujeme, že ste súčasťou Slovenskej pošty!

Opätovná spokojnosť s výbornými službami

Dobrý deň,
po čase by som opäť rád ohodnotil Poštu Bratislava 24 – STANICA NIVY, kam chodím takmer denne. Opäť to bude na výbornú, či sú to služby, doba vybavenia, a samozrejme perfektní zamestnanci.

Zeman

Ďakujeme veľmi pekne za pochvalu.
Pozdravujeme aj touto cestou nášho verného zákazníka pána Zemana.

Denisa Horváthová, vedúca Pošty Bratislava 24

Poďakovanie za pomoc pri riešení neštandardnej situácie

Dobrý deň,
chcela by som touto cestou vyjadriť veľmi kladné hodnotenie a poďakovanie Vášmu zamestnancovi, pánovi Dominikovi z Pošty Bratislava 24 – STANICA NIVY. Bol veľmi ochotný a nápomocný pri vybavovaní neobvyklého prípadu, keď zásielka poslaná Slovenskou poštou bola omylom odosielateľom zaslaná na odberné miesto Packety na firmu Slovak Lines a nie na moju adresu domov.

A keďže tam zásielku tiež omylom zamestnanec z ich firmy prebral, bola vo vašom systéme vedená ako doručená, napriek tomu, že som ju nikdy neobdržala a nevedela som zistiť, kde sa reálne nachádza.

Pán Dominik najprv vyzistil priamo od doručovateľa, kam bola zásielka fyzicky doručená a zavolal mi. Keď aj po niekoľkonásobnom vyžiadaní zamestnanci Slovak Lines odmietli zásielku vydať (napriek tomu, že zásielka bola na moje meno a preukázala som sa OP) s tým, že zásielku môžu vydať späť len doručovateľovi alebo zamestnancovi Slovenskej pošty. Váš zamestnanec a rovnako aj pani vedúca, ktorá bola prizvaná k prípadu, boli veľmi nápomocní a snažili sa mi odporučiť všetky možné riešenia. Pán Dominik, po dohode s nadriadenou, následne sám zo svojej vlastnej iniciatívy navrhol, že pôjde so mnou a pomôže mi vyžiadať zásielku so svojim zamestnaneckým preukazom. Čo sa aj udialo. Bol ochotný ísť v čase svojej vlastnej pauzy pomôcť mi vybaviť túto problémovú situáciu. Ešte k tomu bol aj ľudsky milý, keď sme museli na vybavenie dlhšie čakať a pani, s ktorou sme to riešili, bola pomerne neprístupná.

Napriek tomu bol veľmi profesionálny a zdvorilý. Rovnako by som chcela vyzdvihnúť aj prístup pani vedúcej, ktorá mu umožnila ísť mi pomôcť nad rámec jeho pracovnej činnosti a tiež sa snažila poradiť ako postupovať v danej situácii, napriek tomu, že daná zásielka už nebola v zodpovednosti pošty.

Celkovo všetci zamestnanci Pošty Bratislava 24 sú vždy profesionálni a vedia vyriešiť aj neobvyklejšie situácie, ovládajú problematiku a sú šikovní. Keďže na túto poštu chodím pravidelne, musím povedať, že doteraz som mala pozitívne skúsenosti. Rovnako aj môj otec, starší senior, keď potreboval poradiť a pomôcť so zásielkou do zahraničia, iný zamestnanec z pobočky mu bol nápomocný a ochotný situáciu vyriešiť.

Touto cestou som chcela vyjadriť svoje pozitívne hodnotenie a zároveň poďakovanie.

Eva Blatná

Ďakujeme pani Blatnej, že sa rozhodla vyjadriť svoje pozitívne skúsenosti s našou pobočkou. Veľmi si vážime jej slová o pánovi Dominikovi, celom kolektíve a o mne ako vedúcej. Sú to presne takéto situácie, ktoré dokazujú, ako veľmi sa naši zamestnanci snažia ísť nad rámec svojich povinností, aby pomohli našim zákazníkom. Spätná väzba je pre nás nesmierne cenná a povzbudzujúca.

Denisa Horváthová, vedúca Pošty Bratislava 24

Zobraziť Komentáre (0)

Nechajte odpoveď

Vaša emailová adresa nebude publikovaná.

© 2019 Slovenská pošta, a.s. Všetky práva vyhradené.