Zákaznícke centrum
Máte otázky týkajúce sa služieb Slovenskej pošty?
Sme tu pre Vás, aby sme Vám pomohli.
S operátorom sa so svojimi dopytmi, podnetmi, či prianiami môžete AKTUÁLNE spojiť telefonicky v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 17:00 hod.:
- na infolinke 0850 122 413 (z pevnej aj mobilnej siete, len z územia Slovenskej
republiky), kde si vyberiete z ponuky stlačením príslušnej voľby:
- informácie o sledovaní zásielok,
- informácie o platbách SIPO,
- objednanie tovaru a služieb,
- komunikácia v anglickom jazyku,
- informácie o iných službách Slovenskej pošty,
- zo zahraničia: +421 48 437 87 77, kde sa dohovoríte s operátorom v slovenskom a v anglickom jazyku (v čase od 08:00 do 16:00 hod.),
- na čísle: 048/437 89 70, ktoré slúži pre poskytovanie informácií o Poštovej karte, jej blokovaní v prípade straty alebo odcudzenia,
- na skrátenom čísle 18 666, ktoré slúži pre poskytovanie informácií o platobnom systéme e-Kolok.
Dovoľujeme si Vás informovať, že všetky hovory sú za účelom skvalitnenia našich služieb nahrávané.
Zákaznícke centrum môžete kontaktovať aj prostredníctvom e-mailových adries: zakaznickyservis@slposta.sk, customerservice@slposta.sk, ekolky@slposta.sk.