Zmluvný balík

Zmluvný balík je služba určená pre internetové a zásielkové obchody. Tovar vašim zákazníkom môžete posielať v rámci Slovenska za zvýhodnených podmienok. Zásielky môžete podať na vopred zmluvne dohodnutej pošte, oblastnom uzle alebo u kuriéra. Vašim zákazníkom ich doručíme na adresu alebo si ich môžu vyzdvihnúť na pošte. Informácie o pohybe balíka je možné získať prostredníctvom Track & Trace.

Charakteristika

Lehota prepravy
  • podľa podmienok dohodnutých v zmluve
Hmotnosť, rozmery a obal
  • podľa podmienok dohodnutých v zmluve 
Za balík môžete zaplatiť
  • prevodom, výplatným strojom, úverom poštovného, faktúrou

Služby k Zmluvnému balíku späť

Odosielateľ
  • Dobierka, Krehké, Neskladné, Poistenie, Do vlastných rúk, Odpovedná služba, Doručiť popoludní, Storno zásielky na podaji, Storno zásielky na dodaji, Neukladať, Uložiť ... dní, Späť:, Zmena adresy, Nedoručovať
Adresát
  • Predĺženie odbernej lehoty, Splnomocnenie, Odopretie prijatia zásielky, Opakované doručenie na žiadosť adresáta, Doručenie na inú adresu na žiadosť adresáta
Info služby
  • Informácia o podaní/dodaní zásielky, Informácia o sledovaní zásielok, Potvrdenie o dodaní zásielky, Tlač e-potvrdenky

Ako podať Zmluvný balíkspäť

  1. Zmluvný balík môžete podávať len na základe písomnej zmluvy.
  2. Pred podaním Zmluvného balíka vyplňte a odošlite elektronický podací hárok podľa podmienok dostupných v Technických parametroch – ePodací hárok.
  3. Zabalený zmluvný balík označte adresným štítkom ktorý si môžete vytlačiť priamo z web aplikácie alebo si ho vytvoríte sami podľa podmienok definovaných v Technických parametroch – Označovanie zásielok.
  4. Zásielku podajte na zmluvne dohodnutom mieste (pošte, oblastnom uzle alebo prostredníctvom kuriéra) najskôr 30 minút a najneskôr 7 kalendárnych dní od odoslania ePodacieho hárku.
  5. Podaj zmluvných balíkov vám potvrdíme odoslaním elektronickej potvrdenky.

Koľko stojí Zmluvný balíkspäť

Ceny Zmluvného balíka sa dohodnú zmluvne.

Súvisiace dokumenty

Mobilná verzia