Zmluvný balík je služba určená pre internetové a zásielkové obchody. Tovar vašim zákazníkom môžete posielať v rámci Slovenska za zvýhodnených podmienok. Zásielky môžete podať na vopred zmluvne dohodnutej pošte, oblastnom uzle alebo u kuriéra. Vašim zákazníkom ich doručíme na adresu alebo si ich môžu vyzdvihnúť na pošte. Informácie o pohybe balíka je možné získať prostredníctvom Track & Trace.
Charakteristika
Lehota prepravy |
|
Hmotnosť, rozmery a obal |
|
Za balík môžete zaplatiť |
|
Služby k Zmluvnému balíku späť
Odosielateľ |
|
Adresát |
|
Info služby |
|
Ako podať Zmluvný balíkspäť
- Zmluvný balík môžete podávať len na základe písomnej zmluvy.
- Pred podaním Zmluvného balíka vyplňte a odošlite elektronický podací hárok podľa podmienok dostupných v Technických parametroch – ePodací hárok.
- Zabalený zmluvný balík označte adresným štítkom ktorý si môžete vytlačiť priamo z web aplikácie alebo si ho vytvoríte sami podľa podmienok definovaných v Technických parametroch – Označovanie zásielok.
- Zásielku podajte na zmluvne dohodnutom mieste (pošte, oblastnom uzle alebo prostredníctvom kuriéra) najskôr 30 minút a najneskôr 7 kalendárnych dní od odoslania ePodacieho hárku.
- Podaj zmluvných balíkov vám potvrdíme odoslaním elektronickej potvrdenky.
Koľko stojí Zmluvný balíkspäť
Ceny Zmluvného balíka sa dohodnú zmluvne.