Tlačové správy november 2017
Deti môžu vďaka Slovenskej pošte opäť písať Ježiškovi
Bratislava 10. novembra 2017
Tajné želania, predstavy o vysnívaných darčekoch, kresbičky či pozdravy môžu deti zo Slovenska i zahraničia aj v tomto roku vďaka Slovenskej pošte posielať Ježiškovi. V poradí 19. ročník obľúbeného projektu Vianočná pošta v piatok 10. novembra v Rajeckej Lesnej slávnostne otvorili generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik a Andrej Zaťko, generálny riaditeľ Poštovej banky, ktorá je hlavným partnerom podujatia.
Cieľom Vianočnej pošty je nielen šíriť dobré posolstvá, ale aj podporovať tradície vo forme klasickej listovej korešpondencie. Za obdobie fungovania projektu prišlo na adresu „999 99 Ježiško“ do Rajeckej Lesnej, kde má Ježiško oficiálnu poštovú schránku, takmer 1,7 milióna želaní a kresbičiek od detí z celého sveta. Vlani dostal Ježiško najviac listov a pohľadníc zo Slovenska, no písali mu aj deti z Taiwanu, Číny, Česka, Rakúska, Nemecka, Maďarska, Poľska a z ďalších krajín. Výnimkou neboli ani pozdravy z Bahrajnu, Namíbie či Thajska.
Viac informácií nájdete tu.
Úhrada súdnych a správnych poplatkov cez mobilnú aplikáciu už aj pre iOS
Bratislava 23. novembra 2017
Mobilná aplikácia pre úhradu súdnych a správnych poplatkov „eKolok“ je dostupná už aj pre používateľov mobilných telefónov s operačným systémom iOS. Jednoduchý a moderný spôsob úhrady poplatkov klientom šetrí čas a zjednoduší vybavenie bežných úradných záležitostí.
Viac informácií nájdete tu.
Originálna pohľadnica ľahko a jednoducho vďaka novinke Slovenskej pošty
Bratislava 23. novembra 2017
Pozdravy blízkym z dovolenky, pri príležitosti výročí, sviatkov či iných špeciálnych udalostí môžu byť vďaka novinke Slovenskej pošty ešte originálnejšie. Nová služba „Moja pohľadnica“ umožní vytvoriť si prostredníctvom mobilného telefónu či webu jedinečnú pohľadnicu s vlastným motívom. Slovenská pošta ju vytlačí a pošle zvolenému adresátovi v rámci Slovenska i do zahraničia.
Viac informácií nájdete tu.
Vybrané kiosky na úhradu správnych poplatkov dočasne nedostupné
Bratislava 24. novembra 2017
Slovenská pošta upozorňuje klientov na výpadok platobných terminálov, tzv. kioskov, na úhradu správnych poplatkov. Pri aktualizácii číselníka konkrétnej agendy nastala chyba pri synchronizácii medzi systémom a kioskami, pričom chyba sa dotýka 176 z celkového počtu 345 kioskov. Slovenská pošta intenzívne pracuje na odstránení problému; klientom sa ospravedlňujeme a prosíme o trpezlivosť.
Viac informácií nájdete tu.